You´re my star !


Underbara fredag..
Åh jag är fortfarande datorlös !
Så sitter hos mami nu åh nöter lite i väntan på att hon ska komma hem med pizza =P

Pappa har varit förbi åh fixat lite idag, sen lämnade vi O hos mami så for vi på storheden en sväng, jag fick köra, det gick suuper bra =)

Ikväll blir det myys med hjärtat mitt framför tvn.
Tänkte vara snäll åh se hockeyn med honom också.

Imorn ska vi på stora loppisen på Arcus, jag älskar sånna tillställningar, man kan fynda så mkt onödiga saker så det finns inte, haha. Sen ska vi på djurparken på hertsön också så O får titta på fåren osv. Det ska bli skoj ! =)

Ne, nu kommer min kebabpizza, mumma, har inte ätit en sånn på lääänge !

Puss på min Jocke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0