Sjukling igen..

Vi spelade bingolotto igår, jag hade en ifrån Parisresan, jävla fan, haha !
Jocke vann 2 sverigelotter iaf. Åh nöjd var han över att vunnit överhuvudtaget, hehe sweetnose !

Jag skulle ha lämnat massa prover idag, så har inte rökt, ätit eller druckit sen tolv i natt. Men Oliver är jätte dålig så jag kan inte fara åh lämna proverna.. Så nu har vi ätit frukost, mums.

Vet inte vad jag ska ta mig till med lilleman, han är ju alltid sjuk med feber osv typ.. Varför kan inte min lilla älskling bara få vara frisk ? Suck..

Åh sovit dåligt i natt har jag.. Mardrömmar, hojja.
Sen vaknade Oliver kl 4 åh jag fick sitta med honom en stund.
Men vet ni, Oliver har sovit i sin stora vanliga säng i natt, så duktig var han åh somnade i den igår utan nå protester.. Fast det är ju inte så konstigt så dålig som han var igår..

Ajja, dagens planer inställda iaf..
Nu ska jag mysa med sjuklingen..

Jockeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0