Konsten att älska andras barn

Vi är hemma idag, från både dagis åh jobb. Oliver är hostig, snorig åh febrig :S

Jag somnade helt tidigt igår, stackars älsk som har en så social tjej, haha.
Så kass jag är !

Morgonen har bestått av skumbad, bus åh kaffepimpel.
Åh så såg vi nyss på Malou, det var en 16årig tjej där som hade förlorat båda sina föräldrar i tsunamin i thailand 2004. Hojja, hemskt ! Satt med gråten i halsen när vi såg det. Hon bor med sin faster åh hennes man nu. Därav dagens rubrik. 

Nu tar Oliver sig en P-nap, så jag ska passa på att mysa ner mig i soffan med Jocke åh vila lite ;)

Pussheeej !


Olivers favorit sysselsättning !
Kolla på bilarna :)
 

Kommentarer
Postat av: moster

Synd att han var sjuk, jag hade tänkt att ni skulle följa med till stallet i stället :O) Men kanske en annan gång....ni ryms ju både du och Oliver eftersom jag lämnar två troll hemma. Det är bara att du hör av dig om du får lust, tisdagar kl 16-17, kram på er

2009-05-05 @ 18:34:57
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0