Sammanfattning av helgen..

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta helgen (tors-sön), en del av mig skulle bara vilja skriva allt som snurrar i huvudet men det angår faktiskt inte er.

Huh, det har hänt så mkt. Hela min värld rasade samman på några minuter, men jag bygger sakta upp den igen. Det har även varit bra stunder, väldigt bra stunder. Vi har haft jätte trevligt, har umgåtts med Karro åh älsk. Vi har bland annat njutit av utsikten på Mount Milkbay, myst vid elden högst upp på Ormberget åh gråtit slut på alla tårar (läs jag)..

Har även fått hem en jätte sjuk Oliver, närmare 40 i feber åh ajaj i öronen.. Stackarn.. Nog är det väl faaaan att han aldrig ska få vara frisk, det är fan inte normalt att ett barn är sjukt så ofta som han är.. Mitt lilla lilla hjärta..

Ikväll blir det iaf bingolotto, en resa till Paris för 2 skulle ju inte sitta helt fel, visst älsk ? ;)

Jocke, Jag älskar dig tills alla himlens stjärnor slocknat.


Kommentarer
Postat av: Karro

Vi hade riktigt trevligt.. men inget vart som vi tänkt oss :P



Tack för trevligt sällskap!!

2009-05-04 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0