Morsdag

Okej, jag börjar med fredagen..
Umgicks med älskling åh 2 kompisar till han.
Lärde mig att 17åriga norrmän som tror att dom är odödliga, är dom som stupar på direkten typ, haha.
Nåja, en chill kväll med upplevelser som talar för sig själv.

På lördag förmiddag kom min lilla prins hem.
Det blev kalas, bilutställning, utelek åh bus hos mamma, biltvätt, cruising osv.
Men vi var ändå hemma tidigt med tanke på att vi hade Oliver med oss.
Han tyckte då det var hur kul som helst med så mkt bilar =)

Nu har vi vaknat för en stund sen.
Det verkar vara lika snorvarmt ute idag som igår, Mee Likeee ;D
Dock lite jobbigt för lill buset..

Det är morsdag idag, grattis mig =P
Vi ska till mamma åh grilla sen, mums, hon ska göra sin goda sallad också, to die fooor ! =)

Älskar min Jocke. ♥ Pussssssheeej !


Kommentarer
Postat av: Raiijsan

grattis på morsdag!:)

2009-05-31 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0