Sommar sommar sommar =)

Gudars vilket underbart väder vi hade igår åh även verkar ha idag.

Älsk var duktig åh klippte gräset igår, jag rensa ogräs, känner mig hur duktig som helst haha !
Idag ska jag tvinga hjärtat att vi ska rensa bland träden åh buskarna, det är ju typ hur kul som helst. Man kanske sku ha blitt trädgårdsmästare ? Haha. Eller iaf bott i hus ! Längtar nå gaaalet efter att få köpa hus, renovera som man själv vill ha de åh fixa åh dona. Nåja, de lär ju dröja lite..

Nu ska jag mysa med mina 2 grabbar lite åh servera frukost på altanen ;)

Shuuu !

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har en himla massa att göra på gården. Ni är såååå välkomna hela sommaren. ;)

2009-05-23 @ 21:28:27
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0