Some Update dåå !

1. Jag har fått tillbaka min dator, olagad, men älskling fixade den på 1 timme efter att jag fått hem den så nu är den frisk igen, thanks honeeey ! Meeen, jag sitter hos farmor & farfar nu så det sprollar ju för stunden =P

2. Var åh lämnade prover igår, doktorn ringde idag, nooooot good =( Har sjunkit igen, massor ! Ligger kring 80 =S Så nu är jag sjukskriven i 2 veckor till att börja med. Det blir dropp osv på vårdcentralen ett antal dagar i veckan.. Suck ! Yeeyh vilket roligt liv man lever, iiinte !

3. Bebisen som Linn fick anlände 00.15, med en vikt på 2920g åh en längd på 46,5cm. Jag måste ju säga att de låter väldigt litet jämnfört med min klump som kom ut nästan ett kilo tyngre. Flickan ska iaf heta Mila om jag uppfattat det rätt, hur fint namn som helst juue =) Nu är det bara hålla fingrarna i styr tills dom har kommit i ro hemma, sen ska jag snoooozaa färsking ! ;P Åh så grattis till faster då som vann vadslagningen om att bäbben sku ploppa ut den 14/5.

4. Förutom att jag åh min älskade förlovade oss igår så blev jag nog världens stoltaste storasyster. Min lilla stora lillebror har spelat in en låt med sitt band som bara är såååå jävla braaa ! Fatta att det liksom är min bror som sjunger, spelar bas åh guitarr. Det är typ hur tufft som helst ! =D Pappa spelade den åt mig i bilen, jag spelade den om åh om igen när vi lånade bilen.

5. Jag letar åh letar febrilt efter den där sommarklänningen med det lilla extra ! Den ska invigas på midsommar när vi alla åker till stugan. Jag längtar som tuuusan ! Längtar nästan ihjäl mig ! Ska bli hur mysigt som helst när min Jocke ska med. Jag längtar tillåhmed efter myggen, då längtar man verkligen mkt. Men iaf, Om någon har något förslag på klänningen med det lilla extra så hör av er ! Jag är desperat nu ! Den ska vara sommrig åh "glad".


♥ Joakim, Jag älskar dig !




 


Kommentarer
Postat av: Raiijsan

www.Efashion.se eller www.eliteladies.se eller www.bubbleroom.se eller www.nelly.se :) nu har du klänningar i gross och parti;) good luck.

2009-05-14 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0