Soligt värre =)

Såå, va gjordes igår i den härliga solen då ?
Var till stallet på förmiddan åh pysslade lite, sen hem åh åt maxmat åh gjorde mig lite mer till människa. Älsk kom åh plocka upp mig så for vi ut åh gled i de fina vädret. Åh glass i hamnen, tvättade bilen hos farmor & farfar osv. Var även till stallet en svängom till åh myyste lite.

Sen när vi for hem åh såg Eurovision så såg jag sverige åh sen höll jag på att däcka totalt så älsk drog med mig ut igen. Tröck en glass åh prata med madds åh tobbs. Blev döskraj när Jocke skrämde mig i skogen hahaha..
 
Okej, vi hann med att göra både allt åh inget igår =P

Idag vet jag inte vad som händer mer än att min lilla prins kommer hem.. Saknar honom så sjukt mkt.. ♥

Jocke sover då än, jag vaknade halv 7, kunde inte somna om för de var så ljust plus att jag är van att vakna då när jag har O typ så jag tog en rök åh hängde nå grejjs för fönstret åh somnade om till 10 =D Dock är jag fortfarande massa trött =S

Huh, är snorig åh har ont i halsen, det är iiinte bra ! Kan nästan lova att jag håller på att bli sjuk, suck, inget ovanligt alltså.

Ne, undra om man sku ta en dusch så men kan kamma risboet, eeh joå de lät som en bra idé, hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0