Sjukhus vart det.

Oliver blev så dålig åh matt i kroppen av magsjukan (?) i fredags så vi åkte in på förmiddan till sunderbyn åh där blev vi kvar till lördagkväll då vi fick åka hem på permis. Han sover fortfarande mkt åh äter inte mkt men är piggare åh har inte spytt nå sen vi kom hem så ska ringa till sunderbyn nu åh säga att vi inte kommer tillbaka =) Det är inte kul att se sitt barn så dåligt med dropp osv, huvva. Mammahjärtat värker när jag tänker på det..

Känner dock att jag själv iiinte är på topp ! Huvudvärk, huvudvärk ! Tror det är en kombination av blodbristen åh myskovädret ute.. Kroppen känns helt dööd, orkar knappt röra mig.. Nåja, dropp på tisdag, suck..

Tror jag ska gå åh väcka Jocke strax, börjar bli smått uttråkad.

Puss, love you baby ♥

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Otroligt bra text på din header! I like it :)

2009-05-24 @ 11:20:51
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud vad fin blogg =)

Man blir väldigt orolig när sånt händer, jag fick panik när min lilla syster fick astma-anfall i vintras

2009-05-24 @ 12:20:40
URL: http://volyommaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0