Myyys =)

Farmor & farfar var förbi en sväng igår åh drack kaffe, det var trevligt.
Vi (me and my love) gjorde våfflor till lunch, mumma.
Sen tog jag & älsk en prommis till affären, vi bäddade ner barnet i vagnen åh gick åh köpte gott. Hyrde även en film "stepbroders", den var skitkul, haha.
Så åt vi massa god mat, fläskfilé osv. Till efterrätt när vi såg filmen blev det kladdkaka åh glass, smarrigt !
Jag var även den duktiga flickvännen åh gav Jocke ryggmassage, det förtjänade både han åh hans onda rygg.

Oliver är fortfarande sjuk, han blir inge bättre ens..
Jocke sover ännu, snyggingen min, tror jag måste gå åh hoppa lite på honom snart.. Men först en dusch =)

Älskling, du är det bästa jag vet ! ♥


Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0