Hej Helvetet !

Har varit åh  lämnat O på dagis nyss. Sitter i soffan åh förbereder mig mentalt för helvetet som börjar idag.. Dax för järndropp igen, suuuck. Jag vill inte, jag vill verkligen inte.. Tur att jag har älsk vid min sida iaf, hade inte orkat själv.. Tack sweetie !

Igår var vi ute på gården efter att vi hämtat O på dagis, vi lekte åh gunga gungbräda. Karro var också med. Sen gick vi till mamma, lekte ute lite mer åh åt palt, mums.

Älskling, Oliver åh jag gungar gungbräda. O tycker det är superkul !

Natten har varit jobbig.. O har vaknat många ggr åh redan kl 5 klev han upp. Jag var vaken med honom ett tag sen slängde jag i säng han igen. Han sov lite till sen när han vaknade klev Jocke upp åh underhöll han så jag fick sova en liten stund till. GULDSTJÄRNA TILL MITT HJÄRTA ! Det behövdes verkligen med tanke på hur ont jag har i huvud, hals åh ben =/

Ne, nu ska jag pussa lite på min Jocke innan vi ska cykla till vdc. Jo ni läste rätt, cykla ! Fan va hurtigt haha..

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0