En vanlig söndag

Jajjomän, det blir en helt vanlig söndag för oss idag.
Bingolotto ikväll med andra ord ;)
Jag tänkte vi sku vinna en volvo så här lagomt till husvagnssemestern hahaha.. I like the svensson-life ! Nää men seriöst, får jag välja mellan en utlandsresa eller husvagnssemester i sverige så kan jag tala om att jag väljer det sistnämnda utan att ens behöva fundera ! Tokigt va ? Haha. Fast jag har ju mina drömresor som jag vill göra nån gång under livet, Indien åh Island, sen är jag nöjd.

Älskling, underbarare människa än dig finns inte. Vet inte hur jag ska tacka dig för att du alltid finns där för oss när vi behöver dig som mest. Jag älskar dig åh vill leva resten av mitt liv med dig. ♥

Nu ska jag ta en pnap medans O sleepar lite :)

Kommentarer
Postat av: Lina

My man Tesse. :)

2009-05-24 @ 20:03:43
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0