Egen kväll..

Har varit på kalas hos papii, bror fyller ju år.. Massa smörgåstårta åh choklabollar, muuuums ! Tjockaste tjej ikväll, haha.

Sen kom iaf älsk så har hunnit umgås lite med honom, men han har farit åh fixat tatueringen nu så jag är själv ikväll =/ Hms.. Undra hur jag ska överleva ? Mest kramsjuuuk uti lovley. Nåja, jag får sms-terra honom, hoho =P

Imorn är det helvetet igen, buhää.. Åh tillråga på allt är jag sjukskriven 2 veckor till, gaah, jag blir toki av att inte ha något att göra.. Inte för att jag orkar göra så mkt, men ändå.. Hur kul är det egentligen ? Inte så jävla !

Åh Oliver åker till sin daddy tomorrow, kommer saaakna, men förhoppningsvis kommer han hem redan på lördag, jag hoppas, håller en tumme !

Nu ska jag se klart sjukhuset åh sen se filmen jag hyrt =)

Jockeee <3

Kommentarer
Postat av: Moa

sluta vara sjukskriven, I neeed you! ;P

2009-05-29 @ 07:45:30
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0