datorlös ännuuu..

Jag tog en prommis till mamma nu på eftermiddan så vi skulle få lite frisk luft när älsk for iväg till stan med sin syster. Det var faktiskt skönt att ta en kort prommis. Åh Oliver blev glad av att komma till mormor åh leka med alla sina leksaker här.. Men han är ju inte så mkt för att leka för han är fortfarande dålig, sitter mest åh bara pillar på sina saker.

Jag har fortfarande ingen dator hemma, så passar på när jag är här. Har jag tur kommer pappa hem med min ikväll, annars är jag utan till imorn iaf. Gaah ! Man känner sig som smått handikappad =P

Åh sen har jag en glad nyhet, eller 2 egentligen. Min "kusin" Linn ska ha barn vilken dag som helst. Åh min andra kusin Mia åh hennes Marcus ska ha sin första bebis i December, vilket betyder att Oliver ska få en tremänning. Ooooj va kul det ska bli ! =D Få snosa färsking !

Sen finns det ju en glad nyhet till.. Men det är nog hemligt en stund till =P

Jockeee ♥ I love you..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tackar :)

Håller på med din fortfarande, haft mycket nu på senaste. Men är snart färdig. :)

2009-05-07 @ 20:07:24
URL: http://sannaem.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Men åh, blev ju nyfiken nu!:D

2009-05-08 @ 09:28:19
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0