Baajs !

Haha, vilket uppvaknande !
Oliver har sovit i sin vanliga stora säng i natt.. Det har gått jätte bra ! Dock vaknade jag av att någon ropar mamma just före 7. Jag går upp, hittar en helt naken unge stående på köksstolen i fönstret åh förklarar att det är en pippi där ute. Woj ! Hittar blöjan som han så duktigt tagit av sig på vardagsrumsgolvet.. Åh nr 2 har han gjort på mattan i sitt egna rum.

Gaah, varför kunde han inte väckt mig när han vakna ? Lillbuset mitt !

Igår var jag åh älsk ute i solen mest hela dagen. Vi grillade hammisar hos mamma vid 15-tiden då även Oliver kom hem =) Sen var vi till Jocke på herts också åh njöt lite mer i solen. Spelade bingolotto men vann varken sommarstuga på Öland eller ens en ny lott, jävla skit spel !

Idag blir det att lämna O på dagis vid 9, hem åh vila en stund åh äta min ben & jerrys glass ! Följa älsk åh fixa nå grejjs åh tänkte även hinna med en solning. Är ju vit som en svan ! Hoojjaa ! Skyller då på blodet, HA !

Ne om man sku gå åh göra nå nytta.

♥ ♥ Joakim ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0