Wohoo jag vann ju iaf !

Igår var vi lata, vi höll oss hemma nästan hela dagen. Busade, lekte, ritade, städade osv. Men tillslut blev pysen otålig åh ville ut så jag packade ner honom i vagnen åh knallade över till moster åh kollade när mamma tapetserade. Moster bjöd på fika för hon fyller år idag (grattis grattis) åh på lasange muuuuums !

På kvällen blev det bingolotto, jag löste in min "nylott" vinst, dock vann jag ingen bil på den nya lotten, bara 200kr. Men nästa vecka blir det en bil, eller resa, jag känner det på mig.

Nu ska jag ge O frulle osv innan jag knallar med han till dagis. Själv ska man på möte kl 13.

Adjö ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa gång vinner jag iaf ;) <3

2009-03-30 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0