What to doo..

Well..
Igår blev det en svängom till stallet, älsk var med åh han blev inte uppäten haha men dom där stora skulle han inte gå nära, sötjöns !

Sen har vi sovit hos Jocke på herts i natt, Oliver var hur vild som helst igår kväll haha.. Sööötaste barnet mitt :) Nu är vi hemma, Oliver springer runt åh spelar innebandy, ska snart slänga i säng han för en p-nap åh då ska jag passa på att städa.. Tro mig, det behövs !

Sen ska jag iväg åh jobba, har stängningen på storheden idag.. 16-20.15.. Imorn jobbar jag hela dan åh på onsdag är jag ledig. Då ska jag sätta igång åh måla lilla toan som jag ej gjort ännu, haha, blev lite lat där när jag varit åh köpt färgen :P

Min plan för ikväll är iaf Rederiet åh ballerina cocko. Funderar även starkt på att inhandla en Ben & Jerry´s, det var grymt länge sen !

Tjoppis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0