Fixxxa !

Okej, jag hade inte liiiite ont i kroppen efter jobbet igår. Never again säger jag bara !
Jobbade med Viktoria, som är ny, fast duktig för att vara ny, tacka fan för de annars hade jag dött fort som blixten ! Det var galet mkt folk åh för att ha börjat 9.30 inte fick snabbäta nå lunch förrän efter 15 så var det inteee kul. Inte en enda lugn stund åh Vickan fick jobba över..
Älsk hämtade mig efter jobbar iaf så var vi bara förbi mig åh hämta nå grejjs åh sen till hertsööön.
Myyste åh såg nån film sen slocknade vi gode fort, tröttaaaste gänget huh.

Jag vaknade halv 8 imorse, självklart kunde jag inte sova längre än tills då.
Så gissa hur duktig jag har varit då, jooå jag har städat åh vattnat blommorna osvosv åt älsk så det är fint när hans daddy kommer hem på tisdag.
Vid 10 klev Jocke upp, hehe :)

Idag ska jag hinna byta gardiner i köket, måla i lill-toan (ja veeeet jag är seg), städa i Olivers rum osvosv.
Men först av allt ska jag ringa min farmor åh sen hoppa på älsk i soffan så vi får något gjort haha.

Peace, Love & förståelse todaaay !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0