trist torsdag..

Godmorgon !
Idag är det min lediga dag, men fuck it, för jag är fortfarande sjuuuk ! Åh inte lite heller :S

Oliver vaknade då just före 7, rätt lugnt. Han ser på barnpogram :)

Hur som helst, sjuk som sjuk så har jag lovat farmor åh farfar att antingen komma dit eller så ska dom komma hit. Dom vill vara med Oliver :) Nu när jag jobbar så blir det ju inte att dom ser oss så mkt så man får passa på när jag är ledig helt enkelt. Plus att det blir lite avlastning för mig när jag är sjuk också eftersom Oliver är ledig från dagis :)



Tjobreeee !

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta farmor hem till dig så du får vila lite så leker de med oliver om jag orkar kanske jag hämtar honom en stund i kväll

2009-03-12 @ 09:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0