Slut som artist !

Har just varit åh lämnat Oliver på dagis, är bara hemma en sväng åh väntar på bussen till mjölkudden. Många kanske tycker jag är lat som inte promenerar de 10min som det tar att gå till vårdcentralen. Men jag ska tala om för er att jag är inte frisk, har för lite/för tunnt blod i kroppen, det är knappt att jag orkar gå upp för trappen hem. När jag ställer mig upp ser jag stjärnor åh allt snurrar, kroppen blir som gelé åh jag håller på att ramla ihop. Då bör man fan inte ta en prommis ! När jag kom med Oliver till dagis, det är väl 300 meter dit typ, så lämnade jag han ute på gården för alla var ute, sen fick jag gå in åh lämna hans grejjer, då var jag tvungen att sätta mig åh vila för att det var så tungt.

Ska vara på vdc vid 10.45 ungefär. Träffa en doktor !
Pratade med Karin på vdc i telefon tidigare på morgonen, mina provsvar hade kommit tror jag, för hon sa att min HB inte ökat något.. Undra om det blivit sämre ? Det känns då som det. Huh ! Bara jag inte hamnar på dropp igen för då går jag i strejk uti mig själv !

Ne, dax att kila till bussen. Återkommer med dommen sen !

Kommentarer
Postat av: Moa

hoppas det gick bra på vårdcentralen idag, vill ju ha tillbaks dig på jobbet så snart som möjligt ;)hehe.

Krya på dig!!

2009-03-24 @ 15:06:08
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0