Sjuuuuk, igen..

Kl 06.15 gick larmet, "mammmaaaaa mammmmaaaa", jag måste ha sötaste väckarklockan ever ;)
Min förkylning har blivit värre, huvudvärk så det står ohärliga till, hostar, halsont.. Noll ork i kroppen !
Vette tusan hur denna dag ska gå.. Tänker då pallra mig iväg till jobbet hur som helst, det är lika när jag har sista dagen idag, sen ledig imorn åh sen jobba fredag för att vara ledig helgen.

Oliver ligger i sackosäcken åh ser på playhouse, det är händige mandy, han ligger åh klappar händerna till verktygen som dansar, gullipluttooooo ! Han är lugn idag, försöker inte bestiga några möbler ;)

Ne, måste gå åh kurera mig med nå ipren innan jag go nuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0