Så blev domstolsbeslutet !

Eller doktorsbeslutet !
Oliver har fått sig en antibiotikakur mot öroninflamation.
Jag fick nå hostmedecin med morfin i, man kan tydligen bli lite lullig av den, eeh jaha de lät ju säkert. Sjukskriven en vecka. Åh självklart sa mitt hb 95, vilket är lååågt, vilket förklarar min trötthet åh varför jag är svimfärdig alldeles för ofta.. Suck.. Så ska tillbaka nästa vecka åh lämna massa prover, ska inte bli kul, huh. Dom som känner mig vet vad jag tycker om nålar. Nåjaa, förhoppningsvis blir man av med hostan iaf.

Ska ta åh äta nå lunch nu, är hos mamma. Orkade inte gå hela vägen hem, närmare hit. Ska invänta att danne kommer från jobbet så vi får sjuts hem.

Hejdåååå !

Kommentarer
Postat av: Lindson

Hoppas att du blir frisk snart, inge kul med hostan. Har själv haft, och höll på att bli galen. Fick du Cocillana? Den är iaf bra för halsen. :)

2009-03-16 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0