Pluuutoo !

Oj vilken rolig dag vi har haft idag, typ inte.
Sjuklingar som vi är har vi hållt oss inne precis hela dagen.

Det har väl sett ut ungefär så här..
Jag har hunnit bada 3ggr, varav en med älsk. Oliver har också fått sig ett bad. Vi har ätit frukost vid lunchtid åh middag vid middagstid, även en del utöver detta. Vi har sett klart Twister åh vi har sett på disney channel, dom visade Camp Rock. Min syster åh hennes pojkvän var snälla åh prommade hit med en massa från affären åt oss, Oliver hann vara väldigt ego mot sin moster under den korta tiden dom stannade. Allt hon rörde i, tog han. Vi (läs oliver) har även hunnit stöka överallt åh lite till åt sin mamma som snabbt bara plockat upp lite efter honom, det är inte lätt när man är helt slut i kroppen att hålla efter en 1åring, trust me !

Nu har en mega trött Oliver just somnat, Jocke gick åh "vilade" i sängen för drygt en timme sen. Anledningen till att jag sätter ordet vila inom " " är för att jag vet att han sover. Jag var åh frågade om han sov för typ en halvtimme sen, han svarade nej, det lät som ett väldigt väldigt trött nej, därför att jag väldigt säker på att han sover nu :) Det är tur att han är så söt när han sover, då har man inte mage att väcka han, eller jo på morgonen när man själv är dundertrött då kan man göra de, för att få lite sympati (heter de så?), hoho men inte nuue. Sen tror jag han vaknar ganska snart också, det var ju en massa pogram han sku se på tv idag.

Såå, vad ska jag hitta på nu då ? Känner mig smått uttråkad. Hade jag varit en frisk åh pigg en hade jag städat, but neeeej, här sitter man åh hostar som en annan rasslig åh rostig motor, ni vet en sånn där som man näääästan startar men inte riktigt, huh. Snoret rinner också, fast det borde ni veta vid detta lag så som jag klagat, haha.

Nä vet ni vad, nu vaknade min karl, wiiie :)
Myyys myyys myyys ! HEJ DÅ ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0