Nu äre färdihaft !

Hojja, orkar inte hosta nå mer, jag är helt slut :(
Det är ju vansinnigt att jag lever ens, borde ha hostat ihjäl mig för minst 5 timmar sen !
Börjar fan lipa när som helst, jag orkar inte vara sjuuuuuk !

Åh Jocke vill inte bli sjuk som jag så han håller sig borta idag också, huh, jag som hade sett fram emot mys med hjärtat mitt.. Hade bara halsen funkat så hade jag ju kunnat tröstäta lite chokla, negerbollar, dammsugare, citronsockerkaka, finger-kakor osv. Farmor har vart här, märks det ? :P Meeeen icke de, får hålla mig till glassen..

- Älskling, saknar dig. ♥

 

Kommentarer
Postat av: sofia

Therese! du måste gå till läkaren så du får hostdämpande. sådära hade jag innan jag kom från sthlm ,hostade tills jag spydde:(

jobbigt. KRYA PÅ DIG!!:)

2009-03-13 @ 18:56:53
Postat av: Anonym

Har du bett om ett körtelfeber prov???? Gör det! Nu säger jag med det bestämdaste :O)

2009-03-13 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0