Myys söndag =)

Visst glömmer ni inte att ställa fram klockan en timme =)
Eller visst ä det idag ?

Jag åh buset sitter åh ser barnpogram åh äter frukost nu, lyssnar på Bamse åh myser =)

Vädret ute är inte de bästa, skoj med snöoväder nu ? Svar Nej !
Hade lätt klarat mig utan snö tills nästa vinter nu.
Tro de eller ej men nu är jag less på vintern åh vill ha sommar, thats it !
Så kanske please give me some sun now ?!
Nehepp, slipp dåå !

Idag ska vi nog bara mysa här hemma, men i samma veva som jag skrev det kom jag på att jag måst gå åh lämna in lotten åh hämta ut en ny till ikväll så då blir det nog en sväng förbi mami när man ändå är i farten.
Nu ska jag skicka nå sms till syster åh höra om hon kanske är vaaaken =P

Tjooo !


Min sötnoos =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0