M/S Freja

Det var rätt lugnt på jobbet idag, jag åh Moa var klar med allt långt innan jag slutade :) Skööönt !
När jag slutade hämtade ♥ mig så plockade vi upp O hos mami åh så for vi hem hit. Jag har varit duktig åh bytt gardiner i köket åh tagit bort vaxduken (nu är julen borta, hahahaaa inte en dag försent ). Ärligt så har jag inte orkat byta eftersom jag ändå ska tapetsera om i köket åh då måste allt likasåförbannat ner :P Har även rengjort åt marsvinen, sötipluttarna.

Oliver har fått sig ett bad, fast som han plaskar på skulle jag säga att badrummet fått sig ett bad, haha. Sötaste barnet som finns ! Busigaste också skulle jag tro.

Jag åh älsk har även spelat labyrinten, vi vann en gång var, det är ju rättvist, haha.

Nu sitter man här själv i soffan, Jocke for hem vid 9 för hans pappa har kommit hem från utlandet nu så han sku ha bilen till jobbet imorn. Har varit mysigt när han varit borta en månad för då har jag fått sova med mitt ♥ nästan varje natt men nu blir det bara på helgerna typ :S

Nu blir det ett avsnitt rederiet innan jag hälsar på John Blund :)



Kan ju informera er om att i början på april -07 så gick det grekiska olycksfartyget Sea Diamond på grund, föredetta Birka Princess, även kallad "M/S Freja" i serien Rederiet. Det blev hela 318 avsnitt under 10år (1992-2002).

Kommentarer
Postat av: A

varför blire bara på helgerna då hans far kommit hem? :s

2009-03-11 @ 03:43:03
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0