Morsning !

Inte kunde Theresé sova längre än till halv 8 fast man ställt klockan på halv 9. Vanesak att kliva upp tidigt.. Nåjaa..

Igår var jag åh Karro ute åh snurra, var på maxi åh handla massa gott åh energi sen rullade bilen mest hela kvällen :) Mat från maxdriven var mumsing för en gång skull. Man är inte så het på att äta ham när man jobbar med det hela dagarna, eehh.

Kom hem just före 00, myste med älsk en stund sen däckade jag gode snabbt, woooooops !

Sitter åh förbereder mig mentalt för dagen arbete, 9.30-19.15, typ 10 timmar, jippi or not ! Känner mig inte så jävla positiv till det.. Jag som har nog jävla ont i mina ben åh min rygg efter ett pass på 7 timmar så jag bara vill lipa när jag kommer hem för att det gör ont, hur fan ska det då gå för mig att stå ett 10 timmars pass !? Tycker synd om min karl som kommer ha en trött åh trasig tjej ikväll.. Jag som hade planerat myskväll åh sku laga mat osv men nejnej nu blir det inte sååå..  

Ne om man sku göra nå nytta.
Fuck off !

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Hej! Ser att du är tillsammans med mina brorsbarns morbror:) Världen är liten!

2009-03-07 @ 16:10:36
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Nordström

Äh det är ju 9,25 timmar:P haha. det blir jobbigare till sommaren när du får jobba från 10.30-21.15 :P men man vänjer sig!

själv ska jag jobba på gröna lund i sommar!saknar er på KG iaf!:):)

2009-03-07 @ 19:14:36
Postat av: Anonym

Sofia: Eftersom jag har en son under 12år behöver jag inte jobba mer än 6 timmar per dag :P

2009-03-08 @ 10:00:05
Postat av: sofia

VA? finns det sånna regler??? haha. måste kanske skaffa barn. :P fast 6 timmar om dagen i resturang branschen ger ju inga pengar.. tyvär.

2009-03-08 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0