morgonpigg :S

Godmorgon.
Jag lever men har gått i ide.
Tänker fortsätta ha det så några timmar till men jag kan inte hålla mig att skvallra att lägenheten är min om jag vill ha den. Vilket betyder att jag måste fara åh kolla på den ganska typ snart, gärna i helgen. Hoppas den är fin, skulle verkligen vara skönt att få bo på bottenplan, slippa släpa vagn i trappen åh det skulle underlätta så fruktansvärt när Oliver nu har börjat vilja vara ute åh leka.

Om ni undrar vad jag gör vaken nu så är det för att mitt barn har tvättat mina hjärnceller åh ställt in dom på att vakna tidigt jämt, ja men typ 6. Men då när man väl har sovmorgon så är man så van så det går ju inte att sova längre :S Klubba ner mig tack ! Ne, men ska trötta ut mig lite framför tvn åh sen sova mera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0