Long time no seeeee

Igår när jag kom hem från jobbet var klockan just efter 20.30.. Oliver hade redan somnat.
Karro kom förbi åh snackade skit, höhö :) Hon for nå just efter23, då hoppade jag i duschen åh stupade till ett avsnitt Rederiet..

Oliver har vaknat åh ätit 2ggr i natt.. Lill-plutten min :)

Idag jobbar jag till 18, så det blir inte mkt gjort idag. Ska lämna O på dagis vid 9.45 som vanligt åh sen fara till jobbet. Tänkte hinna springa en sväng på stan innan jag börjar, börjar ju 11. Oliver behöver fortfarande nå byxor..

Imorn är jag ledig, så blir mest troligen att sova på hertsön hos älsk i natt, wiie.
Bara jag inte måste jobba över.. Suck. Men stänger med Hannah ikv så de lär nog bli finfint !

Nu ska jag göra oss klara så vi hinner med allt. Måste dammsuga också innan vi går till dagis.

Jockeeee <3 Jag älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0