Kuckelikuu !

Måste ju komma ihåg att säga grattis till kusin Rickard som fyller 20 idag, grattis grattis.
Eftersom jag åh O inte är friska så fick vi stå över kalaset, meeen, mamma var förbi med mosters godaste kakor/bullar till mig. Favoriten var i lådan, min kväll är räddad tänkte jag, jippiiii ! Så nu har jag tryck i mig en, ha jag gissar på att den var lika god som vanligt, för någon smak kände jag inte, har tappat smaklökarna eller va de nu heter nu när jag är sjuk, blööö ! Känner inte ens av mentholen på ciggen. Men en superkram till moster som är så snäll :) Nu väntar jag bara på receptet ;P

Annars så sitter jag åh funderar på hur jag ska bli av med min hemska huvudvärk för ipren hjälper inte, alvedon hjälper inte, panodil hjälper inte åh brustabletter vägrar jag ! Medicin i flytande/rinnande format är inte min grej, därav ett litet problem då kuckeliku medicinen jag fick idag är flytande.. (Jo Linda, jag fick den du sa, haha). Så om någon har något förslag på hur jag ska få i mig skiten, var vänlig kontakta mig omgående, tack på förhand !

Kommentarer
Postat av: widde

Hörru fröken, hur noga är du med att dricka nu när du är sjuk? Du har kanske vätskebrist? Vatten, eller saft, strunt samma, nyponsoppa, bara du dricker ordentligt..nu låter jag som en kärring men eftersom jag är det så kan jag ju göra det*fniss krya på dej!!!

2009-03-16 @ 20:05:25
Postat av: therese

Hehe, jag dricker väldigt mkt, är det inte vatten så är det något med bubblor i :D åh juice :D

2009-03-17 @ 09:35:37
Postat av: Lindson

Okej, hoppas att medicinen börjat funka för dig. Men den funkar inte för alla, men hoppas att det blir bättre. Det bästa du kan göra är väl att dricka något annat efteråt, men sen finns det andra mediciner på apoteket som har godare smak som inte är receptlagda. Det bästa är ju att dricka vatten, men det är ju inte så kul att dricka det hela tiden men det funkar bäst när man har halsont och även får flytande medicin för det.

Hoppas du kryar på dig snart.

Kram

2009-03-17 @ 18:00:41
URL: http://lindson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0