Korvgubbisch for life !

Det första som händer när man kommer till jobbet idag är att Helen ringer åh säger att jag inte jobbar 11-17.15 imorn utan istället 9.30-19.15 LESS THERESÉ ! ! ! Både jag åh Tomas har varit på mindre bra humör hela dagen men ändå haft kul :)

Jobbade dessutom över en 40min idag för jag åh Moa hade hur mkt som helst att göööraaa ! Men med lite sprätt i kropparna fick vi allt gjort så fort vi kunde :)

Karro hämtade mig när jag slutade, så for vi hit till mig, har duschat osv. Så nu luktar man bara lite korv istället för helt korv ! Den där jävla lukten går inte bort hur mkt man än duschar ! Suck..

Ska fara ut åh se vad som händer, hinka nå PK osv.
Sen sova med ♥ :)


Vi har också is till drickorna, direkt från fryyysen ! Haha, eller hur, Moooa ? ;P


Johans personal tänker på hygien åh fixar kylen, Tomas personal läser metro åh tänker på figuren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0