Kill me, please !

Suuuuck, det snurrar 150g cheese i hela mitt huvud nu.. Cheese cheese cheese ! Men hey, say cheese ! Not ! Hojja ! En sak är då säker, efter imorn kommer jag hata stora cheeseburgare åh på onsdag kommer jag rata dom totalt ! Jävla kampanjer, dålig idé, gaaaah !

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..
Ge mig ett nytt jobb, tack, gärna igår !
Nu får man tydligen inte prata om vad man gjort på helgerna, chefen hotar med att sätta mig på alla nattstängningar på 1an bara för att jag yttrade mig uti schemat, facket lider av skitzofreni, är man glad på jobbet får man skit för de osvosv, behöver jag fortsätta ?

TP blev sjuk åh gickade hem, Hannah kom tidigare, vi hade väl rätt kul :) Fick allt gjort åh jag kunde sluta i tid, sköönt !
Jobbar imorn också, 11-18, likaså på onsdag..

Usch, önskar jag kunde säga upp mig men så enkelt vare inte.

Nä, Oliver sover redan så ska väl lägga mig åh glo rederiet, älsk är åh ser nå hockey.

Hejdåååå !

Kommentarer
Postat av: Amanda

ah fyfan, riktigt jävla drygt då dom gör så! Sku ju gå av igår, men så igårkv så kommer chefen o undrar om jag inte kunde jobba idag också, och öppna på onsdag, så ska upp 4.20 då :s Nu ha jag jobbatr ti 22 i över en vecka, skönt me EN ledig kv iaf!

Men som du säger,§§§ är de man få tänka på! ;)

2009-03-09 @ 20:28:42
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag är då inte det minsta avundsjuk på dig kan jag ju lugnt säga, ;) skönt och slippa, men smiter kanske förbi nästa vecka och säger hej :)

//

Johanna

2009-03-10 @ 23:24:30
URL: http://soair.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0