Host Host Ajtooo !

Så ser min dag ut, host host atjo, host host atjo !
Inte det roligaste livet inte, huh ! Vill inte vara sjuuuuk !

Är hos farmor åh farfar, varit här typ hela dagen.
Det är skönt, för farfar leker med Oliver så jag får vila.
Farmor far runt åh Ojjar sig över alla bus dom hittar på, haha.

Älsk skulle ha kommit ikväll men han sku se hockeyn åh de vill inte jag så den får han se hemma, sen vill han inte bli sjuk, vilket jag absolut förstår så får inte träffa mitt ♥ idag :S Nåja, på något sätt ska jag nog överleva, typ bara sakna tills jag svimmar typ :P

Ne, snart hostar jag bort datorn så bäst att knapra halstabletter (usch fy blä) åh vila sig lite till :(

See you later !

Kommentarer
Postat av: Moa

är det pga att du är sjuk som jag tvingas till jobbet imorgon? :O hehe ;P

2009-03-12 @ 17:00:44
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0