Here we go !

Åååh lite less..
Jag hostar tills jag spyr åh mår skiiit !
Guess what, internet har varit ur funktion från igår tills idag, less Theresé  !
Här är man sjuk åh ligger döende, åh så har inte internet funkat, ni förstår min frustrastion va ?
Nå väl, nu funkar det iaf.

Oliver är på dagis, jag har vilat.
Nu är farmor åh farfar här, dom har kommit med några saker jag behövde för att jag skulle slippa börja konka mig iväg till en affär när jag är sjuk, åh så ska dom hjälpa mig att plocka ihop lite, det behövs åh jag har NOLL ork !

Ska snart gå åh hämta O på dagis, saknar min prins.




Saknar min gubbe också för den delen, men han kommer sen, lääängtar ! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad mysigt när din farfar är ute med Oliver och leker ser att de åker med nya kälken

2009-03-13 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0