Helgen dåå..

Det blev en tidig fredag, eller rätt så iaf. Jag hoppade i säng med datorn åh såg ett avsnitt rederiet där vid 22.30 då älsk for.

Lördagen tyckte Oliver att vi skulle upp åh leka just innan 7, sagt åh gjort. For till stan åh sprang runt där en stund. Blev ett par svarta jeans till mig, nån t-shirt till O åh småsaker. Sen vidare till farmor & farfar på hertsön för att äta plättar, muuuuumsing ! Älsk kom åh plocka upp oss så for vi till tuna en svängom, lämnade O hos min mor åh sen vidare till ÖsterGök åh köpte kines mat, gott gott. Såg en del av melodifestivalen innan vi for till stan. Var på bio åh såg Fredag den 13e, helt ok film. Jag hoppade då till några ggr hahaha..

När vi kom hem från bion bubblade vi i jacuzzin här hos Jocke åh såg en film om hundar på antarktis typ, den var helt bra åh jag var hur duktig som helst åh höll mig vaken, tills det bara var mindre än 10min kvar, fan ocksåååå ! Missade slutet ! Det är så typiskt ! Nååå jaaaa..

Idag blir det stallet åh mys på hertsön, men först av allt ska jag hämta min bebis, måst kila åh stressa på karln nuuu, saknar MIN Oliver så sjukt mega mkt nu så det bara kliar i fingrarna :)

Hejdå heeejdååå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0