Härligt dag = trött Theresé !

Vi lämnade Oliver åh Vinne på dagis sen blåste jag, Dessan, Lollo åh Sofie upp till Happis på Ikea, Skopunkten åh Candy World. En tripp över till Alko blev det också. På vägen hem stannade vi i Kalix, åt på Frasses åh tog rökpauuus !

Har känt mig mer hängig hela dagen, kroppen har inte riktigt hängt med som den borde men som tur var är det inte så ansträngande att åka bil åh på affärerna gick det fort. Det som är värst är huvudvärken, tröttheten i kroppen åh att bli så himla yr när jag ställer mig upp. Suck.. Nåja..

Väl hemma i Lulejååw igen blev det att åka till mamma åh äta tårta för Danne fyller gamlare idag - Grattis !

Nu ligger man hemma i soffan, helt sluut. Ska trycka i mig lite hostmedicin, bli snurrig i bollen åh krypa ner i sängen åh glo Rederiet tills jag somnar vilket lär vara ganska snaart.

Natti natti ! =)



Vincent är ju bara för söööt ! Dessan skickade just denna bild på msn åt mig.
Han är lika biltokig som Oliver. Tänk om man sovit så sött nu, det hade varit skööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0