Gräddfiil ! haha

Nå mer tänker jag inte säga om den saken ;P

Igår lagade vi tacos, det var mumsing !
Jag hann även städa Olivers rum, ordentligt åh så var min far förbi åh fixade så nu är det fan bara måla nån dag.

Jobbar jobbar åh jobbar idag, 11-18, som vanligt. Ikväll är det hockey, karln ska se, jag har lovat han. GIssa om jag ska nöta lite rederiet då åh kanske hinna med att blogga lite ? :)

Nu ska jag tydligen köra radiobil tycker min son så det är väl bara lyda dåå ;)



  


Till slut blir det jobbigt att leka ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att jag fick vara en stund med mitt barnbarnsbarn vad härlig han är /kramar mormor

2009-03-09 @ 08:03:39
Postat av: Mamma/mormor

Gud vad han ser härlig ut på bilderna mormors charmtroll

2009-03-09 @ 08:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0