Klätterapa !

Min mormor & morfar bor ju i Kiruna, närmare bestämt en liten bit från Ishotellet, i pakksuniemi. Underbart ställe ! Hade lätt kunnat bosätta mig där, no probleeemoos ! Hade varit en dröm för mig att bo där dom bor ! :)
Men iaf, nu ska jag komma till saken, mormor fyllde heela 62år i söndags åh igår kom hon till lule så då var vi till min moster Catti åh hade kalas. Grattis i efterskott mormor. Men saken var iaf att moster hade bakat gooodaste kakan ever i långpannan, nå med havregryn osv. Jag måste bara ha receptet så jag kan baka sånaaa ! Hur goda som helst, trust mee !

Sen såg jag åh älsk efterlyst igår, dom var i gve åh följder caroline-fallet.. Det är ju helt sjukt om jag får säga mitt ! Hojja ! Jag åh älsk körde in på rasplatsen där upp en snabbis när vi var åh hämta vagnen i januari, hojja hojja häng den sjuka människan som gjort något sådans tycker jaaag !

Nu ska jag ta ner mitt barn som står uppe på tvbänken, sen ska vi hoppa på älsk ;)

Jocke <3<3


Nog är han söt trots alla hyss ! ;)


Kommentarer
Postat av: moster

Han är helt underbart söt! Skitungen där! :O)

2009-03-05 @ 15:36:37
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: mormor

jo, nu har han även kommit på att han kan klättra upp på min soffa så man får vakta honom hela tiden så det inte händer att han ramlar ner.

2009-03-05 @ 20:35:18
Postat av: Anonym

Tack therese för att du kom och gratta din gamla mormor som fyllde år ha en bra dag /kramarmormor

2009-03-06 @ 19:03:08
Postat av: Emma

Bor själv i Jukkas och det är absolut det härligaste stället man kan bo på :D Typ 10 minuter till Konsum här i byn och 2 minuter till Icehotel.

2009-03-08 @ 00:32:50
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0