Fridayy !

Jasså, då var det fredag. Både skönt åh oskönt på något vis.
Oliver åker som sagt till sin pappa idag så det ska bli skönt att få vila åh sova ut, det kan jag behöva efter att ha stigit upp före 7, gärna vid 6 varje dag i 2 veckors tid trots att jag varit sjuk. Känner att jag är totalt sluuuut i hela kroppen !
Men det osköna ska ändå bli jobbigt att vara utan min guldklimp, min älskade underbara sötopluttis ! =/

Jag ligger i sängen med datorn, eller sitter rättare sagt. Oliver står i "fotöljen" åh tittar ut genom fönstret på parkeringen, knackar åh vinkar åt bilarna. Lättroad prick som låter brumm brumm brumm titta titta titta, sweeeetnose ! =)

Ne, nu ska jag dricka en PK så jag kaske håller mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0