Det bästa man har, det sätter man på bordet :P

Jahapp, nu har han lärt sig klättra upp på köksbordet också, min lilla busunge !
Åh inte lite nöjd var han ju, dock mindre nöjd när jag lyfte ner honom.



Hard workwork står på schemat, huh. Som less..
Önskar att jag också hade kunnat sticka iväg till sthlm som Linda, bara slippa Lule för ett tag.
Men nu har jag bestämt mig iaf, innan sista april har jag sagt upp mig från KG, eller åtminstone gått ner till att bara jobba extra nått enstaka pass. Hoppas hoppas bara mina planer vill som jag.

Ne, nu ska jag göra oss i ordning osv.

Puss ♥ // Theresé !

Kommentarer
Postat av: anne

haha söt ungen där väntar bara på att kevin ska komma på hur man ska göra för att komma upp dit han har försökt ett antal gånger

2009-03-10 @ 10:41:11
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0