Dag 6 !

Som sjukling åh hostan ger inte med sig :S
Så när vdc öppnar är det jag som ringer farbror Doktorn, det är ett som är säkert, stark jävla hostmedicin ska jag ha åh det är idaaag ! Oliver har feber, snorar åh hostar han också, så hade tänkt ta han också till doktorn i samma veva, tror nämnligen han har öroninflamation :S

Sen kan jag ju säga att jag somnade typ 19 igår för hela kroppen låste sig av smärta, kändes som att nån skjutit mig med ett hagelgevär över höfterna åh benen, nacken gjorde svinont åh jag hade massa feber igen :( Detta kände jag av när jag reste mig upp från soffan efter att jag bloggat sist.

Idag har vi stigit upp kl 05.55, då var det en söt liten kille som ropade på sin mamma, jajjomän, då var det bara upp åh hoppa för nå planer på att somna om hade den lilla killen inte.

Så nu ligger vi i soffan åh sen Handy Manny med dom pratande verktygen, dom pratar svengelska typ, haha.

Hoho, kan inte annat än säga att min karl är gode söt när han sover alltsåå.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0