Dag 5 !

Åh jag är inte de minstaste friskare ! Nu får de fan va noooog !
Hostar åh nyser ihjäl mig när som helst, jag är säker !

Igår på morgonen fick jag gå till mamma, för att få lite hjälp med avlastning då O var vildare än vildast. Bilen höll dom på att laga Dannes klant/otur med kylaren blabla åh mamma kunde ju inte komma hit eftersom hon har hundarna att rasta så jag fick gå till henne, det var en väldigt lång åh jobbig promenad som tog 10min, ha. Höll oss hos mamma hela dagen, Oliver vaknade efter sin p-nap med massa feber osv, så nu är vi 2 sjuklingar här hemma. Orkade inte gå hem för vi var totally slut i kropparna av sjukdom så pappa kom från hertsön åh körde hem oss. Med sig hade han Jocke, vi svängde förbi konsum på vägen hem åh inhandlade läsk, man ska dricka mkt när man är sjuk ;)

Väl hemma blev det en del av melodifestivalen åh sen en del av filmen Twister, jag slocknade ganska tidigt.

Att Marlena vann melodifestivalen blev alltså något jag fick kolla upp nyss på nätet. Vad jag har att säga om den saken vette tusan, men bättre än att "snäääälllaaa snällllaaaa snälllaaaaa" caroline af ugglas sku ha vunnit. Hade caroline vunnit hade jag bojkottat eurovision på en gång, man hade ju fått skämmas för sitt land, hojja. Så jag är väl glad att hon inte vann helt enkelt :)

Oliver vaknade just före 7 med massa hög feber, har tryckt i han ipren åh så har han legat hur lugn som helst åh sett lilla huset på prärien med mig. Sen var han upp åh knalla en 5 min åh nu har han slocknat här i soffan brevid mig, det händer aldrig ! Alltså är han jätte sjuk, dundersjuk, megasjuk ! Stackars min lilla prins ! Stackars mig också för den delen :S

Jocke ligger åh sover ännu, det förtjänar han när han får ta hand om sjuklingar som oss. Hade han inte varit här igår kväll hade jag nog inte pallat. Tack hjärtat, jag älskar dig ! ♥

Ne, nu ska jag krypa ner här i soffan med O åh vila en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0