Cykel på köpet !

Godmorgon !
Fast iof har vi haft morgon här länge nu.
Kan ju börja med att tala om att medicinen gick ner igår, jag höll för näsan hinkade i mig skiten åh fort som tusan drack jag ett stort glas trockadero efteråt. Kan ju tala om att det är ett stort plus att smaklökarna är ur funktion, haha !

Iaf så tyckte jag väl inte att medicinen hjälpte spec mkt men man kanske måste ta den några ggr innan den gör nån verkan som med allt annat.

Sovit dåligt har jag då gjort, vaknade en 25ggr lr nå liknande i natt, skyller på medicinen^^ !
Sen ville min kära son upp före 7 så man kan ju tänka sig att det är en trött tjej idag, men njaae, inte så värst ännu iaf.

Karro har kommit förbi en stund nu, hon trotsar våra sjukdommar åh offrar sig för att bli sjuk bara för att vi båda har mkt att ta igen hehe.

Det vankas ny barnvagn igen också. Mamma håller på att sälja min ena åh min andra så då har jag bara en kvar så då måste jag köpa en ny. Vill helst ha en babytravel jogger men proffset har gått i kk så det blir svårt :S Så om det finns nån själ där ute som har en till övers så tveka inte att höra av er typ fort som satans ! Jepp, se detta som en kontaktannons för vagnar ! Mohahaaaa.

Nu ska jag gå åh snyta mig ! Hejdååå !

People change, things go wrong. Shit happens, life goes on !
- Right, Scharroo ? :)

Heeeey, du får cykel på köööpet ! ^^

Kommentarer
Postat av: Scharro

Jo de e så sant som de e sagt :P

2009-03-17 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0