Vilket jävla skämt !

Jojo, kunde man vara med missnöjd, less åh besviken ? Svar Nej.
När man kommer överens om en längd, hur fan kan man då göra det kortare mot personens vilja ? Jag är så jävla besviken åh mår så jävla dåligt. Det lilla självförtroendet jag hade kvar är som bortblåst ! Visst, dom var jätte trevliga åh visst var hon duktig på de hon gjorde, men när vi kommer överens om en sak, åh de inte lyssnas på de, klart som fan man blir ledsen. Det är ju faktiskt jag som ska se ut så här, på det stället fanns ingen respekt över det. Jag hoppas verkligen att dom inte väljer den salongen igen. Dessutom är det ojämnt, suckk..

Jag vill bara försvinna från jordens yta just nu, så dåligt har "looken" fått mig att må, tack så jävla !

Nu ska jag gräva ner mig ! Hejdåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0