Heeejja Sverige !

Ikväll har jag, älsk åh Oliver varit i parken åh tittat på folket som gick på balen.. Ida, Moa åh Sandra var jätte fina alla 3 =)
Sen for vi hem hit, har sett fotbollen som Sverige kammade hem lätt, det glädjer vi oss åt ! Började se en film men när hjärtat for hem så la jag mig i sängen med datorn, åh där ligger jag kvar, haha..

Det känns lite bättre med håret nu, inte bra på långa vägar, men har väl börjar acceptera att jag ser ut som hejkomåhhjälpmigmeningenkom, typ.. Så länge jag har det uppsatt med snodd åh massa klämmor går det ganska bra..
Ne, om man kanske skulle spela lite harpan innan man somnar, höhö..
Längtar tills imorn, då får jag sova med älskling.. 3 nätter på rad ! Woohooo ! :D

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0