Ett projekt för sig =P

Vi har just ätit frulle.. Oliver står åh dansar till barnpogrammet, haha söötaste !

Var tänkt att jag sen sku ha ny klänningen idag, men vädret verkar inte vilja vara med mig =/ Så vette tusan vad jag ska ha på mig.. Kanske dax att ta åh lösa problemet !? Eeeh, jaa.. Haha, åh jag kan ju inte ta på mig klänningen åh gå ut åh känna om jag kommer frysa eller inte.. Kan inte heller pröva om det går att ha leggings till den.. För när jag väl fått på mig den, behöver jag en hel armé för att få av mig den.. HAHA.. Ne, den är inte för liten.. Men den är figursydd i ostretschigt tyg åh eftersom den är så himla smal i midjan är det ett projekt att få den över axlar åh höft då de stället på kroppen är bredare juue ! Då vet ni det också ! Intresseklubben antecknar !

Ne, mkt att göra innan D hämtar O vid 11. Dax att sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0