Allt gick i stöpet..

Hela min dag gick åt helvete idag..
Allt slutade med att jag stannade hemma med dunderhuvudjävlavärk !
Mamma lånade Oliver en stund på eftermiddan/kvällen så jag fick vila, tack.
Dock kan jag ju tala om att det inte blev så värst mkt vila, suckk.

Imorn ska man iväg tidigt, ska vara i stan just innan 8 =/
Nåja, det ska bli mega kul iaf, tror jag..
Men jag måste säga att jag är lite småskraj uti vad som kommer göras..
Well, det blir nog bra !

Nu ska jag se så Oliver somnar, sen sova själv.. Orka this ? Nae !

Kommentarer
Postat av: Emma

Yepp det stämmer, eller ja. Man ser ju inte gården direkt, utan det går en liten väg innan. Men från bron och den sidan ni har stuga på så syns den. Ohja, haglade så jag höll på bli frysa ihjäl. Stog och grillade i shorts och linne, gissa om man kutade snabbt in?

2009-06-08 @ 23:06:53
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Raiijss

ska du göra en tattoooo?=)

2009-06-09 @ 10:57:34
URL: http://www.nogg.se/Raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0