Tjofadderull !

1. Det gick åt helvete med bingolotto spelet, jag vann inte ens en ny lott åh Karro spelade på 3ans spel när vi bara var på 2an, haha. Men en sak är då säker, på söndag ska jag spela igen, jag ska spela tills jag vinner som minst en ny jävla lott åh då ska jag spela den lotten också ! !

2. Hann inte blogga igår, hade fullt upp med annat. Det började med dagis kl 9, gick väl rätt bra förutom när vi var ute åh lekte. Han åt lunch där åh jag var med han hela tiden åh det gick bra. Sen gick vi hem åh vilade en stund åh sen kom pappa åh hämtade oss så for vi till örnäset till tandläkaren (1års kontroll). Dom tittade i O´s mun snabbt åh han fick en tandborste, oj ni skulle ha sett honom, han var så stolt när han fått en tandborste :) (kan tillägga att han älskar att borsta tänderna). Sen for vi till farmor & farfar en stund åh sen hem, tog även med mig xbox360 från bror med guitarr hero hehe ;) Såg film med älskling åh myste hela kvällen sen :)

3. Nu ska vi klä på oss åh gå till dagis, sen efter dagis ska vi göra en massa ärenden inkl. staden !

Jocke, I love you. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0