Roadtrip :)

Hehe, jag kilade ner till Dessan igår medans jag väntade på att Jocke sku komma åh hämta mig. Busade med Vinne sötisen lite åh skvallrade ;)

Sen kom Jocke så släppte vi av hans syster på herts åh sen vidare åh köpte powerking åh godis ! Gled till Kalix åh plocka upp Joppi, sen vidare till Happis.. Vi pimpla powerking, Joppi pimpla 3,5or haha.. Så var vi över till finland åh kolla läget utanför Onpari (haha, klaga inte på stavningen eller om det ens heter såå men nått liknande heter de iaf, finska är inte min starka sida trots att jag har det i blodet, mohaha) ! Sen över till happis igen åh Joppi fick för sig att han skulle ha whisky (blääääää) men så blev ej fallet efter att vi snurrat en 150 varv runt det som kallas för stad för att hitta ett ställe åt Joppi där sånt fanns utan resultat så då gled vi tillbaka mot Kalix, kollade läget åh dumpa Joppi sen home to Lulejååw ! Kollade läget i staden åh köade i en mil lång kö i driven på max för att sedan få slänga sig i soffan hemma åh trycka burgare (anledningen till att vi for ut från början haha). Såg nå film men jag hade mest damp i benen.. :S

När karln har vaknat ska jag till stallet åh sen har jag lite att fixa, heeeemliiis !

Kan säga så mkt som så här.. Min mamma kommer inte gilla det, inte pappa farmor åh absolut inte farfar heller.. (nej, det är inget farligt mamma åh inga hyss eller så heller).. Jag har funderat åh funderat igenom detta sen före Jul, närmare bestämt sen november åh kommit fram till att jag tänker pröva om det funkar. (nej mamma jag ska inte säga upp mig från jobbet åh det är inte slöa pengar eller flytta nånstans.. Åh nej, jag ska inte skaffa hund heller. ) Kan så som att jag haft det förut, (Nix lilla mor, det är inte med hästar heller).. Vid detta lag bör min mamma vara väldigt nyfiken åh om jag gissar rätt så kommer hon ringa mig så fort hon läst klart detta inlägg :P Nu är du allt nyfiken lilla mamma ! ;) Jag vet att hon kommer predika åt mig att jag låser upp mig (but hey, det är jag redan åh jag är inte människan som reser så det kvittar).. Jag kommer få höra att jag inte kommer ha tid (men detta tar inte så himla mkt tid). Saken är den mamma, att även om jag har Oliver åh Jocke så känner jag mig ensam, jag har inget att göra på kvällarna här hemma när Oliver ska sova.. Så snälla mamma (jag vet att du säger de för att du bryr dig) åh alla andra, låt mig göra detta nu åh visa att det visst går, önska mig lycka till/uppmuntra mig, vad som helst, men inget negativt snälla snälla snälla! Åh kan ni inte de så ta mitt hjärta, min känsla, mitt liv en vecka så kommer ni förstå varför jag gör detta! Jag har tillåhmed suttit åh läst på om saken mycket nu, jag är proffs, jag vet allt om det nu ! :)

Ne om man skulle gå åh fixa lite innan jag väcker Jocke :)

Kommentarer
Postat av: Nyborg

Katt, hund?? Plugga??

2009-01-24 @ 19:31:25
URL: http://widde.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Oh va nyfiken jag blev, va haru för planer? ;)

2009-01-25 @ 13:29:13
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/
Postat av: Raiijssan

Nu gjorde du inte bara din mamma nyfiken, jag håller på avlida haha:) lycka till med vad det än är, but you better tell me sometime:)

2009-01-25 @ 14:11:51
Postat av: annaa

vad är de du ska fixa ?=)

2009-01-25 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0