Nyfiken i en struuut ;P

Det blev många fler än min mor som blev nyfikna över vad jag nu hittat på för tokigt, haha. Men vet ni, det är inget speciellt så ni behöver inte vara nyfikna :P Bara roligt att retas lite ibland !

Orkar inte blogga nu, så ni får veta sen. Kanske orkar imorn, tveksamt dock eftersom jag jobbar 11-18..

Ikväll har iaf jag, syrran åh Jocke spelat Bingolotto, hoho :) Vi vann absolut ingenting så nästa söndag blir det samma sak för mig åh älsk, vi ska fan i mig vinna om så bara en ny lott ! Även varit på Leos åh lekt hela eftermiddan med Oliver, det var kalas för kusin Saga som fyllt 3år, tårta i prinsess-rummet ;)

Nu ska jag stupa i säng innan jag stupar här, byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0